Administratief medewerker back-office verzekeringen

Fiducias is op zoek naar een Administratief Medewerker Back Office. Zo iemand die van aanpakken weet, zijn/haar weg kent door de administratieve rompslomp en niet terugdeinst voor deadlines. Wat wij van je verwachten én wat je van ons mag verwachten?

GEEN GEWOON VERZEKERINGSKANTOOR

Verwacht alvast geen mainstream verzekeringskantoor, je komt terecht in een jong, groeiend, dynamisch bedrijf met momenteel 3 medewerkers in dienst.

Geen files en parkeerproblemen maar een modern kantoor op de Owenslei in Mol. Kortom: een plek waar het goed werken en vertoeven is

DÉ STEUN VAN ONZE DOSSIERBEHEERDERS

Je bent verantwoordelijk voor de administratieve taken die komen kijken bij onze verzekeringsdossiers. Van polisstukken verwerken en de nodige gegevens verzamelen tot instaan voor de voorbereiding van polissen en gegevens invoeren in het beheerssysteem. Jij informeert, communiceert en rapporteert over de stand van zaken.

PROACTIEVE SPIRIT, ORGANISATORISCHE MINDSET

Jij denkt graag een stapje verder en probeert je werkprocessen proactief te optimaliseren. Zo blijf je zelf bijleren maar verbeter je ook de kwaliteit en het rendement van het werk. Je bent een nauwkeurige plantrekker, maar wel zo eentje die met plezier samenwerkt met het volledige team.

COMPLEET LOONPAKKET

Voor wat hoort wat, natuurlijk. Naast een plek in ons topteam mag je rekenen op een compleet en aantrekkelijk loonpakket

‘HÉ, DAT LIJKT IETS VOOR MIJ’

Ben je in het bezit van een PCP-attest & heb je minstens 2 jaar relevante ervaring in de verzekeringssector (een eerste ervaring met het beheerspakket BRIO is een pluspunt)?

Stuur je cv + sollicitatiebrief door naar griet@fiducias.be

Administratief medewerker back-office verzekeringen